Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Dokładamy wszelkich starań żeby proces zwrotu był szybki i wygodny.
Formularz możesz pobrać tutaj: FORMULARZ.
Instrukcja
1. Wybierz produkty do zwrotu.
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień.Na zwrot masz 14 dni.
2. Pamiętaj, aby wysłać na nasz adres e-mail (esklep@bubblesort.pl) formularz zwrotu.
3. Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwroty prosimy kierować na adres:
BUBBLESORT
ul. Morska 22,
82-103 Stegna
tel. +48 792 944 522
esklep@bubblesort.pl
Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: esklep@bubblesort.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki (zwykle zajmuje to 3 dni robocze). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań żeby nasze produkty spełniły Twoje oczekiwania. Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chcielibyśmy bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację. Pomożemy Ci rozwiązać ten problem w możliwie jak najkrótszym czasie. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 15:30-21:00 oraz w soboty, w godzinach 9:00-20:00): tel. +48792 944 522
Możesz też złożyć reklamację w formie pisemnej na adres: ul. Przy Bramie Targowej 12/11, 82-300 Elbląg
E-mail: esklep@bubblesort.pl
Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się TUTAJ. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: esklep@bubblesort.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.